Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rå är bara förnamnet! Supercool ..Rå Eterna med skruvad krona
Helt underbar! Vad har du för luggbredd? Kan ha ett grisband till övers om du behöverRå Eterna med skruvad krona
16mm , men jag letar gris så jag köper det gärna av dig även om det inte är 16mmHelt underbar! Vad har du för luggbredd? Kan ha ett grisband till övers om du behöver
Grisjakten pågår året om, men just 16mm har jag nog något över som du kan få Langa adress i PM så lägger jag på lådan i veckan!16mm , men jag letar gris så jag köper det gärna av dig även om det inte är 16mm
Perfekt på bund-kombon, ser ut att mäta runt 30-strecket? Du kan väl säga till om du tröttnar på dennaGammel fin Eterna i go 3 tacche boett
Den är det perfekta måttet 30.5 utan krona , säger till om jag tröttnar någon dagPerfekt på bund-kombon, ser ut att mäta runt 30-strecket? Du kan väl säga till om du tröttnar på denna
Håller låg profil idag
Krispig länkSeastar på tidsenlig Tissotmärkt Kreisler Stelux