Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna har äntligen kommit ”hem” efter att jag har väntat på leverans i ca. 5 veckor....
Liten Eterna bumper på 31mm som är en riktig liten tjockis! Tavlan är även märkt med ”Beyer Zurich” men det har tyvärr försvunnit med vad jag antar är tidens gång och är därför svårt att uppfatta. Även bandhålen sjunger på sista versen, inte mycket boett kvar där, upplever den ändå inte som så ”mjuk” och undrar därför om de satt bandhålen så där högt upp på luggarna?
Håller med om den vänstra. Bilden talar nog ganska bra sanning. Jag upplever samma på mina andra klockor att ”poleringsmån” finns. De andra luggarna på min är säkerligen inte orörda men de känns ändå ganska tjocka och fina?Tjusig liten sak du köpt på dig.
På mina klockor med hål i så sitter dom nertill så det finns poleringsmån på ovansidan av luggarna.
Det vänstra (på bilden) hålet ser ut som det är uppborrat/förstorat/bättrat men kanske bara är bilden som gör att det ser ut så.
Kan ju vara så att man polerat boetten och på så sätt närma sig hålen.
Satan vilket potatisfoto ser jag nu. Slängde iväg ett snabbt skott med mobilen. Ber om ursäkt för avsaknad av skärpa
Dags att gå hem.