Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg detta för sent, vi kunde haft GTG där uppeSportar Nivada SP hela fjällhelgen...
Å fan!!Såg detta för sent, vi kunde haft GTG där uppe
Stuga några hundra meter från där bilden är tagenÅ fan!!
Har ni boende där med eller..?
Haha, och vi har lägenhet i ett av de gula Alphusen...Stuga några hundra meter från där bilden är tagen
Den där känner jag igen - måste vara min gamla!MolacoMåndag
Jaså, kul, vad får dig att tro det?Den där känner jag igen - måste vara min gamla!
Har inte sett ett enda exemplar online som inte snurrat igenom min låda, men den kanske kommer från fjärran land?Jaså, kul, vad får dig att tro det?
Aha... Nä, den här köptes i Sverige tillsammans med ett gäng andra renoveringsobjektHar inte sett ett enda exemplar online som inte snurrat igenom min låda, men den kanske kommer från fjärran land?
Hm, då är det nog en annan, kul! Då har jag sett 4 stycken. Är väl en rebrandad astromaster.Aha... Nä, den här köptes i Sverige tillsammans med ett gäng andra renoveringsobjekt
Låter som du ställt tiden i fel läge, då ändras bara visarna om jag minns rätt.Nån med bra och enkel guide på hur man ställer den digitala tiden på dessa?
Åh herre vad inställningarLåter som du ställt tiden i fel läge, då ändras bara visarna om jag minns rätt.
http://www.old-omegas.com/1665en.html