Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi måste köra en mini-GTG för Baby Panerai!
Absolut, vore kul!Vi måste köra en mini-GTG för Baby Panerai!
Så satans bra!
Den får du visa upp oftare!!
Så satans bra!
Tack! Är fortfarande nykär. BB är så jäkla bra med rätt tavlor.Den får du visa upp oftare!!
Lagonda även här.
Trevlig
Mycket fin Lagonda därLagonda även här.
Trevlig helg klockfreaks.
Verkligen förståeligt. Hade gärna ägt en i guld som komplement till min i stål. Tröttnar aldrig på den.Tack! Är fortfarande nykär. BB är så jäkla bra med rätt tavlor.
Både CitizenTvå riktigt jättetrevliga och fina klockor från två märken som lite glöms bort, ...Kanske för att många inte tycker de är "så fiiina" märken.
Både Citizen och Lagonda är bra ur med fin kvalitet . Ur som använts av arbetarklassen , ja gillar skarptTvå riktigt jättetrevliga och fina klockor från två märken som lite glöms bort, ...Kanske för att många inte tycker de är "så fiiina" märken.
Otroligt snyggt med kopparfärgad urtavlaMöglig Tissot antimagnetique
Tack du!!
Mycket fin Lagonda där
Trevlig kärlek må jag säga, för övrigt håller jag med dig i den beskrivningenTack! Är fortfarande nykär. BB är så jäkla bra med rätt tavlor.