Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser lite schleten ut va?Smälter in rätt bra med alla höstens färger. Trevlig lördag!
Just the way I like themSer lite schleten ut va?
Grym! En av de bättre Omega från den tiden, tillsammans med cal 910 flightmaster.
Veeeet!Just the way I like them
Man blir glad. Den skulle Lennart Hellsing ha gillat..Vidare, en tokig från -92
Kul klocka! Den har jag aldrig sett förut, men vad använder man kronan till på kompassen?1982 är kanske på gränsen för att vara vintage men jag är rebell i storstadsdjungeln idag.
Kul klocka! Den har jag aldrig sett förut, men vad använder man kronan till på kompassen?
Shit, vilken klocka! Kul att du har allt till den!!!Kronan på den nedersta används för att byta modul.
Man kan använda kompass, kartmätare eller digital tidsvisningen med alarm och timer.
Cool! Har du koll på vad det är för referens? Tror inte jag sett den förrLongines lördag
Ne men kan öppna och se vad som döljer sig på insidan av baklocketCool! Har du koll på vad det är för referens? Tror inte jag sett den förr
Cool! Har du koll på vad det är för referens? Tror inte jag sett den förr
Lite ovanligt att den har 20mm lugs , tror dom andra flaggskeppen har Max 19mm