Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@GummoMissade premium bezel, 50k till..
Kul!Den här dök upp från Kaplans idag så jag kunde inte hålla mig och satan-i-gatan vilken hög kaliber det var på denna!! ...tror inte jag gav för mycket heller!
Ett riktigt stiligt dressur från tidigt 60-tal helt i rostfritt med Super Compressor-boett och elektrisk drivning med verk från Landernon, en riktig milstolpe i Schweizisk ur-historia, låt mig presentera Enicar Sherpa Electric, inte ett quartz-ur!
Notera sekund-visaren och tim-markörerna, man får nästan en stöt!
Satt på ett helt nytt Hirsch-band som jag bytte spänne på:
Tack!Kul!
Inga urverksbilder?
Riktigt bra !
Vilken fredag! Väntat länge på att exakt den modellen skulle dyka upp! Dessutom ett snyggt ex. Jag var 10 år när min pappa köpte sin. Kvadratiskt ur.. det var värdeladdade ord för en liten toppluva som jag. Kul !!TGIF.....
Ref 3971-3 SC, Ca 1956... pensionsmässig i år
Slår aldrig fel med en vintage-Omega! Ser ut att vara i välbehållet skick
Slår aldrig fel med en vintage-Omega! Ser ut att vara i välbehållet skick