Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Packade upp denna skönhet nyss. Kommer lämnas till urmakaren så fort som möjligt. Jakten på ett lämpligt band börjar nu.
Heuer Carrera 3647S -66
En suverän dubbel
Packade upp denna skönhet nyss. Kommer lämnas till urmakaren så fort som möjligt. Jakten på ett lämpligt band börjar nu.
Heuer Carrera 3647S -66
Valjoux 92. Känns väldigt krispig i uppdraget, kan inte minnas att jag haft någon klocka med detta urverk förut.Grattis!
Valjoux 92, samma verk som i min Camaro 9220, antar jag?
Luktar väl ett klassisk racingläder till denna, och med den tavlan kan du ju välja färg själv!
Aha, tack!Grattis! Lite inspo: https://omegaforums.net/threads/ful...er-carrera-3647s-with-original-corfam.109856/
Hittar du ett corfam från tiden vore det inte dumt.
Det är väldigt krispigt på min med så det stämmer säkert!Valjoux 92. Känns väldigt krispig i uppdraget, kan inte minnas att jag haft någon klocka med detta urverk förut.
Ja, racingläder kan det absolut bli.
Tjusiga. Tack!Det är väldigt krispigt på min med så det stämmer säkert!
Kan ju ge dig lite färg-råd som du kan fundera över:
TungviktareTrevlig tisdag hörni!
Länken ser kul ut, original? Gärna fler bilderGillar verkligen tavellayouten på denna
Cortébert Sport
Ja, länken är rätt nice. En no-name vintage stretchlänk, endast märkt "Stainless steel", men liknar mycket GFs motsvarande, och nästan lika skön.Länken ser kul ut, original? Gärna fler bilder