Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viken förvandlingPreaching to the choir kanske, men finns mycket fint under möglet ibland!
Ja verkligen! Det som är så kul med vintage, att hitta det som är under allt möggel å få liv i nått som ser rätt livlöst ut!Viken förvandling
Snyggt jobbat!Ja verkligen! Det som är så kul med vintage, att hitta det som är under allt möggel å få liv i nått som ser rätt livlöst ut!
Hade nog en del tur med denna. Tavlan va riktigt smutsig, men inget hade satt sig så gick att få bort relativt lätt. Sen har jag iof inget emot patinerade tavlor. Alla har väl rätt att bära lite skavanker efter 50-60 år?!Snyggt jobbat!
Tavlan blev grymt bra, var den fin under glaset eller körde du Rodico eller dyl?
Grattis, superfin. Jag var själv på vippen att hugga på den.
Känns som jag också sett en sådan alldeles nyss! Coola nuffror!Grattis, superfin. Jag var själv på vippen att hugga på den.