Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den där mindre än de senare? För min har 20mm.Snowflake på länk
Måste dock hitta en GF kontiki 18mm länk
Ngn som har en att sälja kanske ?
ja första generationen är 37mm , lug 18mmÄr den där mindre än de senare? För min har 20mm.
Gillar den där Nivadan starkt, grymt trevlig klocka. Har hållt lite span efter den modellen på Ebay men inte hittat nån som känns rätt än...
Håller med. Börjar bli rätt dyra och svåra att hitta. Hamstrar det jag hittar. Köpte en igår för billig peng.Gillar den där Nivadan starkt, grymt trevlig klocka. Har hållt lite span efter den modellen på Ebay men inte hittat nån som känns rätt än...
Trevlig bild, nu fick man sköna trevliga sommarvibbar...Äntligen!!!
Tack! En sol som värmer, hade man ju glömt hur det känns.. men perfekt försmak på vad som komma skall!Trevlig bild, nu fick man sköna trevliga sommarvibbar...