Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den länken var cool!
Tack! Ändarna är allt kurvade från början om det var det du syfta på?!Den länken var cool!
Är ändlänken böjd med eller...?
TissotTisdag
![]()
Tissot VisodateTrevlig Tissot-tisdag!
TissotTisdag får det bli![]()
Fan va fin!!!Ibland är det nog bra att ta ett steg utanför sin lilla upptrampade stig.
![]()
Precis!Tack! Ändarna är allt kurvade från början om det var det du syfta på?!
5513 mk3 från 78![]()
Tyvärr! Och även om jag visstePrecis!
Du vet ingen fler.....![]()
...can´t blame a man for trying!Tyvärr! Och även om jag visste![]()
rackarns snygg!!Ibland är det nog bra att ta ett steg utanför sin lilla upptrampade stig.
![]()
Tvååringen har god smak, mycket fin tavla och elefantband.Dagens. När tvååringen får välja blir det alltid denna
![]()
Inflation i betekningen ”Mögel”, men låt gå för den här gången. Fint Ur, hoppas att du får till det med länken. !!Vad ska de va för ref på ändlänkarna till mögel 200:an ?
Detta är 19mm men har passform som jag vet inte vad. Dessa ändlänkar är märkta med DS ??
Känns inte som att dessa är en korrekt matchning alls.
![]()
![]()
![]()
Tack! Insåg att jag saknade den så hämtade ut den precis. Faktiskt enda klockan jag har som fått stanna på nato. Köpte ett lite för smalt och fuskslet det. Ser rätt äkta ut om man inte tänker efter.Men! Så bra. Inte ofta man ser en sådan Jaeger. Som gjord för nato.