Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ralph Lauren? Så märkligt. Har iofs sett några lite äldre krokodilband från RL men inga klockor...
Lite solbränna på det där så är pippsommarn säkrad!
Tror en modern daytona funkar bättre för ändamålet, tyvärr...Lite solbränna på det där så är pippsommarn säkrad!
Öpp, öpp, öpp! Det beror såklart vilka preferenser man har. Det finns många äldre, både herrar och damer, som skulle bli attraherade av den som bar den där klockan.Tror en modern daytona funkar bättre för ändamålet, tyvärr...
Skynda! Nu går Atlantic-tågetRopat in en Atlantic på tratten. Väldigt nöjd med skicket
Jag är alltid sen på bollen så troligen har de precis peakatSkynda! Nu går Atlantic-tåget
Tror @Gummo menar säkrad pippsommar med honom specifikt...Tror en modern daytona funkar bättre för ändamålet, tyvärr...
Tack! Och tack för glömska! Även om jag inte köpte den på Tradera så kom det ju mig till godo i förlängningen liksom. Visst är den trevlig! Har haft dessa på på radarn men rätt långt bort så att säga. Har inte läst på förut men nu när jag till slut måste göra det verkar allt vara som det ska. Bandet är repro dock. Men verkar vara ganska nära något tidstypiskt original.Glömde tyvärr bort tiden på den där när den såldes. Grymt trevlig klocka
Tråkig 70-tals Tissot!? Den där är ju störtnajs ju!Dagens nyförvärv, efter DNA avlägsning och länk-meck. Svårt att fånga färgerna i dom här - sjukt undervärderade är dom för vad dom är, herr som dam. Titta inte för mycket på ändlänkarna, men jag blev hyfsat nöjd över mitt lilla hoppkok av ändlänkarna från nån no name med länken från nån tråkig sen sjuttio-tals Tissot.
Haha, länken i sig var från den tråkiga sjuttio-talarn, PR516:an är allt annat än tråkig! Tyckte den blev hyfsat bra när den väl kom på. Du kommer garanterat vara nummer ett ifall jag ska sälja hundrafem procent!Tråkig 70-tals Tissot!? Den där är ju störtnajs ju!
Edit: har en manuell utan datum, vore kul att komplettera någon dag…
Ah då är jag med, tänkte väl det!Haha, länken i sig var från den tråkiga sjuttio-talarn, PR516:an är allt annat än tråkig! Tyckte den blev hyfsat bra när den väl kom på. Du kommer garanterat vara nummer ett ifall jag ska sälja hundrafem procent!
Den är ändå sjukt najs ocks, jag älskar den med Tropic på! Väldigt clean med mindre text på tavlan. Är den mattsvart eller är den också sådär härligt svart/turkos i vissa ljus som min är?Ah då är jag med, tänkte väl det!
Edit: här är min manuella
Den skiftar också i färg beroende på ljus!Den är ändå sjukt najs ocks, jag älskar den med Tropic på! Väldigt clean med mindre text på tavlan. Är den mattsvart eller är den också sådär härligt svart/turkos i vissa ljus som min är?