• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Älskar verkligen denna
F20CD275-DFBD-4B1D-B369-E8D22150ADAA.jpeg
Förstår det, den är superfet! Vilket skick också. Avundsjuk.

Idag är det semi-vintage och semi-kvarts som gäller. Har använts flitigt i sommar. Kul klocka för liten peng
20210626_155323.jpg

Behöver er hjälp , min yngsta syster ska gifta sej . Är tänk att hon ska få vår mormors omega som jag hittat bland mormors saker . Men den hon gifter sej med ska ju oxå ha något , känns lite konstigt att ge honom en av mina morfars klockar ? Eller vad tycker ni ? Behöver de få matchande saker ?
tycker verkligen mormors klocka är så fin , allt original!
tack på förhand
(Pre-bonden är min , endast för att se storlek)
8A77B024-D1D4-4AB3-8F63-8CA90EE6B0F6.jpeg
476D3DB4-A587-4650-8369-60C299FD11B3.jpeg
CC12025B-4539-47D0-9B8E-4FCD8C3D5659.jpeg
0351CC2F-B4DC-4612-957B-EBDD78819F52.jpeg

Behöver er hjälp , min yngsta syster ska gifta sej . Är tänk att hon ska få vår mormors omega som jag hittat bland mormors saker . Men den hon gifter sej med ska ju oxå ha något , känns lite konstigt att ge honom en av mina morfars klockar ? Eller vad tycker ni ? Behöver de få matchande saker ?
tycker verkligen mormors klocka är så fin , allt original!
tack på förhand
(Pre-bonden är min , endast för att se storlek)
Jättehärlig Omega, verkligen. Jag tycker inte att du måste ge honom en av Morfars klockor, men försök att ge honom något som också har tanke bakom sig som precis som Omegan? Något som är monetärt likvärdigt kanske? Jag skulle säga priset på Omegan är några hundra under tvåtusen på Tradera vad jag sett av dam Seamasters från den eran 😊

Tillbaka
Topp