Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande! Vad har du fått den tryckt till?
Bytte om till badkläder.
10 atm - nya packningar, hårdglas och skruvad krona.Spännande! Vad har du fått den tryckt till?
Cool. Det där med skruvad krona - hjälper det egentligen mot vattentäthet eller är syftet att inte kronan ska kunna justeras under ex vatten?10 atm - nya packningar, hårdglas och skruvad krona.
Grymt fräna index på den, härlig mögeldykare
Så grym! Verkligen en grail klocka för mig! Har verkligen snöat in mig på Aquastar, intressant historia och sjukt bra klockor som producerades från detta företag på 60-80 taletDjupstjärna
Ja för mig med, lite av en dröm som blivit sann. Trodde inte jag skulle äga en så jag är ödmjukt tacksam. Ja de hade en viktig roll för klockdesignen, verkligen intressant historik.Så grym! Verkligen en grail klocka för mig! Har verkligen snöat in mig på Aquastar, intressant historia och sjukt bra klockor som producerades från detta företag på 60-80 talet