Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom där är grymma! Syskonet hälsarLanco Barracuda 541 bakelite
Har exakt en sådan på ingång som jag länge letat efter. Riktigt finIdag blir det betydligt mer modernt, Issued Marathon MIL-W-46374E type 2 från -91. Modellen i sig har rätt många år på nacken, revision A släpptes redan 1968.
Revision E introducerade tritiumtuber för att reducera strålningen.
Tack och grattis! Just rev E ska vara rätt sällsynt har jag för mig. Tror du kommer att bli nöjd!Har exakt en sådan på ingång som jag länge letat efter. Riktigt fin
E verkar vara sällsynta. Inte ofta man ser dem till salu eller överhuvudtaget i samlingar. Detta är andra försöket att köpa för mig. Den förra stoppades av ebay GSP och skickades tillbaka. Fick aldrig någon ordentlig förklaring. Får hoppas att det inte blir samma med den jag köpt nu. Tror också jag kommer bli nöjd. Väldigt trevligaTack och grattis! Just rev E ska vara rätt sällsynt har jag för mig. Tror du kommer att bli nöjd!
Oj, vilken otur! Hör av dig om det skiter sig igen så kan vi lösa det. Jag är mer av en hoarder än en samlareE verkar vara sällsynta. Inte ofta man ser dem till salu eller överhuvudtaget i samlingar. Detta är andra försöket att köpa för mig. Den förra stoppades av ebay GSP och skickades tillbaka. Fick aldrig någon ordentlig förklaring. Får hoppas att det inte blir samma med den jag köpt nu. Tror också jag kommer bli nöjd. Väldigt trevliga
Hade nog lite tur i oturen då den jag köpt nu är i bättre skick för bara några hundra extra Men jag hör av mig om det skiter sig med den också ! UppskattasOj, vilken otur! Hör av dig om det skiter sig igen så kan vi lösa det. Jag är mer av en hoarder än en samlare
Köpte inte du en pizzaräcer nyss? (BMW)Nu ska jag verkligen ta tag i utrensningen då jag vill köpa leksak (bil)… Men denna stannar såklart
Ja, den är rätt kul Har haft en sån som du har, och de är inte dumma de hellerDom där är grymma! Syskonet hälsar
Nä. En familjeAudi. Inget räcer allsKöpte inte du en pizzaräcer nyss? (BMW)
Så var det ja.Nä. En familjeAudi. Inget räcer alls
Måste ha en bil där familjen inte får platsSå var det ja.