Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är jättebra dom länkarna, vissa har lite lätt stretch inbyggt i sig vilket är coolt. Jag vill minnas att det var föregångaren till vad som sen bytte namn till ZRC som tillverkade dom, men jag kanske minns felHar äntligen fått tag på ett bonklip som passar helt perfekt till denna.
17.7mm och smalare i bandet än vid ändlänkarna. Bandet är märkt Acieriche och satt på en skrotklocka jag köpte. Ska tydligen vara made in France efter en googling
Verkligen superbekväma. Denna är utan stretch. Får hålla utkik efter en med Tror det du skriver stämmer! Läste något liknande. Säljare av dessa länkar brukar skriva "Acieriche Z.R.C" i sina annonser har jag märkt.Dom är jättebra dom länkarna, vissa har lite lätt stretch inbyggt i sig vilket är coolt. Jag vill minnas att det var föregångaren till vad som sen bytte namn till ZRC som tillverkade dom, men jag kanske minns fel
Inte galnaste väl... vackraste.Polhem
Måste ha samlingens galnaste tavla..
Tack vännen!Inte galnaste väl... vackraste.
Här blir det kvartsverk idag.