Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du hade behövt klämma ihop ändlänkarna på oysterlänken för att få den att funka.Fyfan, 1,5h senare och två ändlänkar slipade så de går igenom bandhornen. Man tager vad man haver. Nu kommer jag dock aldrig kunna få ur stiften
19mm har en glipa på vad det ser ut som 1mm minst, medan 20mm inte ens går igenom bandhornen. Så det som blev bäst är ändå detta med slipade 20mm
Riktigt tight och snyggt med BoR-länken! Värt mödan skulle jag sägaFyfan, 1,5h senare och två ändlänkar slipade så de går igenom bandhornen. Man tager vad man haver. Nu kommer jag dock aldrig kunna få ur stiften
19mm har en glipa på vad det ser ut som 1mm minst, medan 20mm inte ens går igenom bandhornen. Så det som blev bäst är ändå detta med slipade 20mm
Yes gjorde det senare, dock ingen bild. Men glappet känns liiiiiiiiiiiite stort ändå. Men det är klart bättre än på giffen jag skickadeTror du hade behövt klämma ihop ändlänkarna på oysterlänken för att få den att funka.
Ja det blev fräckt! Duger tillsvidareRiktigt tight och snyggt med BoR-länken! Värt mödan skulle jag säga