• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Hugger69

Patek
2-Faktor
SherpaSöndag i dag så klart och äntligen är denna klocka fullkomlig och återförenade med sin unika originallänk som jag lyckades hitta som NOS i Schweiz!🤩🥳

🪐 Enicar Sherpa Electric på originallänk

IMG_2247.jpg
IMG_2250.jpg
IMG_2251.jpg
IMG_2248.jpg


schermafbeelding-2018-10-28-om-11-47-38.png
 
Senast ändrad:

Hugger69

Patek
2-Faktor
Riktigt, riktigt bra till den klockan! Hur många gånger har du fått byta batteri förresten? Kanske inte kommit så långt än 😃
Tack och vad roligt att du uppskattar den. 🤗🙏🏻

Kul att du frågar om batteribyten för det sker med en viss regelbundenhet! 😂
Faktum är att det var dags nu men jag väntar ett tag till, tror batteriet räcker i typ 3 månader mellan varje byte, så jag har en låda batterier för den här klockan bara! 🤷🏼‍♂️🤪

Däremot låter den så gött när det tickar på så att det är värt att låta den käka batterier! 🔋
Finns ingen ersättare till det batteri som klockan hade då den var ny för de höll säkert ett år..
 
Senast ändrad:

kuma-kun

Audemars
Tack och vad roligt att du uppskattar den. 🤗🙏🏻

Kul att du frågar om batteribyten för det sker med en viss regelbundenhet! 😂
Faktum är att det var dags nu men jag väntar ett tag till, tror batteriet räcker i typ 3 månader mellan varje byte, så jag har en låda batterier för den här klockan bara! 🤷🏼‍♂️🤪

Däremot låter den så gött när det tickar på så att det är värt att låta den käka batterier! 🔋
Finns ingen ersättare till det batteri som klockan hade då den var ny för de höll säkert ett år..
Jag tycker det är praktiskt att dra ut kronan på såna där när dom inte används ochså för att hålla ner slitage.
 
Topp