Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kroppstempen eller.....?Håller koll på temperaturen
![]()
![]()
Typ, men blev aningen svalare en stund senare:Kroppstempen eller.....?![]()
Härlig! Har kollat in en del liknande på sistone, men blivit osäker på storleken, vad mäter den där?Nytt gammalt i lådan.
![]()
![]()
![]()
Samma här, hittade en till rimligt pris och trevligt utseende till slut. Den mäter 27mm utan krona och 43mm ltl.Härlig! Har kollat in en del liknande på sistone, men blivit osäker på storleken, vad mäter den där?
Charmig, saknas bara grisbandet!Nytt gammalt i lådan.
![]()
![]()
![]()
Tackar. Jag vet, men ca 22mm! Har inget gammalt läder över 19mm... funderar på att bygga något.Charmig, saknas bara grisbandet!
Ja, den ser lagom ut, jag kanske skulle kunna gå ned lite, men de jag hittat har antingen legat runt 20 i bredd eller varit större än din. Tack!Samma här, hittade en till rimligt pris och trevligt utseende till slut. Den mäter 27mm utan krona och 43mm ltl.
Har ett near nos (provat) 22mm gris, dock inte för fasta stift.Tackar. Jag vet, men ca 22mm! Har inget gammalt läder över 19mm... funderar på att bygga något.
Till salu?Har ett near nos (provat) 22mm gris, dock inte för fasta stift.![]()
Ja de kan bli orimligt stora vissa. Den här är rätt lagom på min 17,5 handledJa, den ser lagom ut, jag kanske skulle kunna gå ned lite, men de jag hittat har antingen legat runt 20 i bredd eller varit större än din. Tack!
Ja han får banemej sherpa till sig!Så stilig, min systerklocka säger hej!
...men har man en Sherpa Date måste fan datumet vara korrekt, broder!![]()