• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Zenith A386
Tack @Staafen för bilden😊
4546EBF8-C30B-4CD2-B801-0C819BCDB8BC.jpeg
Den där Zeithen är helt otrolig!

Jag ser inte riktigt, är det stålindex och visare på din? Jag har fel sekundvisare på min (stål med lite lagom patina) och den blir över när jag hittar en guldfärgad.

Det är stål rakt igenom. Sekundvisaren, som är ny och korrekt visserligen, lyser avsevärt mer i visst ljus. ☺️ Valde att behålla de gamla och patinerade visarna istället för att byta alla.

Det är stål rakt igenom. Sekundvisaren, som är ny och korrekt visserligen, lyser avsevärt mer i visst ljus. ☺️ Valde att behålla de gamla och patinerade visarna istället för att byta alla.
Ok då såg jag rätt. :) Nu är jag inte hundra på vi har samma längd men när jag hittar en guldfärgad till min så kan du ev köpa min i stål till nån symbolisk summa.

Tillbaka
Topp