S
Staafen
Guest
Den där Zeithen är helt otrolig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där Zeithen är helt otrolig!
Riktigt nice den svarta med den länkenBlack or white
![]()
![]()
Jag ser inte riktigt, är det stålindex och visare på din? Jag har fel sekundvisare på min (stål med lite lagom patina) och den blir över när jag hittar en guldfärgad.Syns det att den fått en ny sekundvisare?![]()
![]()
Söderåsen?Rejäl klunsdykare och extremvädersparka på nationalparksvandring.
![]()
Stimmt!Söderåsen?
Såg det på vattendraget!Stimmt!
Så du hade fler...Ebel - tillbaka på läder.
![]()
Jag har ju några stycken…du får posta din blå snygging lite oftare!Så du hade fler...![]()
Jag ser inte riktigt, är det stålindex och visare på din? Jag har fel sekundvisare på min (stål med lite lagom patina) och den blir över när jag hittar en guldfärgad.
Ok då såg jag rätt.Det är stål rakt igenom. Sekundvisaren, som är ny och korrekt visserligen, lyser avsevärt mer i visst ljus.Valde att behålla de gamla och patinerade visarna istället för att byta alla.
Ok då såg jag rätt.Nu är jag inte hundra på vi har samma längd men när jag hittar en guldfärgad till min så kan du ev köpa min i stål till nån symbolisk summa.
Kommer nog, endera dan. Måste ju rotera många klockor.Jag har ju några stycken…du får posta din blå snygging lite oftare!