Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym!Nitella All Resist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg på länk.Finfin 35mm Perfecta i skruvad stålboett. Tack @Scipio![]()
Alltså utan kalsonger?Kör franskt idag️
![]()
Riiiktigt trevlig patina på den där! Hojta om du tröttnar (kanske kan byta mot något skoj)..Nitella All Resist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisk! Den är den som har ngn slags dubbel-case va?Nitella All Resist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, bra trinket om man spelar World of Warcraft!Nitella All Resist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Otroligt trevlig, datumet kl 6 gör verkligen mycket för den tycker jag.
Stort tack! Jag håller med gällande datumet även om jag gillar den utan också.Otroligt trevlig, datumet kl 6 gör verkligen mycket för den tycker jag.
Ja jag gillar båda, men den här blev lite mer elegant/värdig på något knasigt sättStort tack! Jag håller med gällande datumet även om jag gillar den utan också.
Jag förstår vad du menar. Och det byts till och med vid midnatt.Ja jag gillar båda, men den här blev lite mer elegant/värdig på något knasigt sätt![]()
Lite tråkigt med en falsk box?Breitling Sprint från 1967 ! Fungerar perfekt inkl. kronograffunktioner!
Monterat ett snyggt rallyband (köpt av forummedlem).
Har en snygg ask, som det står Breitling på, vet inte rätt åldersmässig, men trevlig !