Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där har jag varit sugen på ett tag med men inte slagit till än. Fin!Börjat snegla mer och mer på sena 70-tals och 80-talsklockor på senaste tiden. Quartzarna är ofta väldigt prisvärda fortfarande, men säkert inte länge till. Till exempel den här Seikon som blivit en favorit på kort tid. 7546-6040 med läskedrycks-bezel, från ’78-79 och på originallänk.
Den där har jag varit sugen på ett tag med men inte slagit till än. Fin!
Ja utan tvekan!Tack. Håller med, och betydligt roligare än en ny Seiko 5.
Härligt att se en udda Cricket,
Nja, ...om det ändå varit en sån.Härligt att se en udda Cricket,
Fin länk (och klocka såklart)! Vet du vad det är för något märke/några detaljer om det?Tissot 8938 5 automatic från -53
Haha, bra jobbat och snyggt byggt! Har aldrig vågat mig på ett sånt dära "sax"-flex men såg förjäkligt ut att behöva korta verkligen så garagekungen kirrar det igen!
Va inte gjort i en handvändning precis men när jag väl fick pejling så löste jag tre flex haha! Grymt bekvämt o snyggt så väl värt!Haha, bra jobbat och snyggt byggt! Har aldrig vågat mig på ett sånt dära "sax"-flex men såg förjäkligt ut att behöva korta verkligen så garagekungen kirrar det igen!