• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Per

Björklövens finest
2-Faktor
92C2F797-79AB-4063-A495-4C911DBC9456.jpeg
 

kuma-kun

Audemars
80 årig Alpina och ...Äntligen fredag!
PSX_20220218_065819.jpg

Trots att tråden är dagens klocka måste jag kommentera bakgrunden och int klockan som är fin den också.

När jag som 10 åring på 70-talet sprang in i en elak stubbe under en orientering och skadade knäet och behövde transport till sjukhus för röntgen.
Sjuksköterskan på tävlingen som skjutsade mig hade en DS och det var en helt ny upplevelse för mig som oftast blivit transporterad i engelska bilar av mina föräldrar.
Bilen bara flöt fram som ett framtida rymdskepp, en fantastisk upplevelse jag minns än, och jag utbrast efter några kilometer, en sån här bil ska jag ha när jag blir stor!
Är nu stor men aldrig ägt en Citroën men det måste lösas på något sätt.
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Trots att tråden är dagens klocka måste jag kommentera bakgrunden och int klockan som är fin den också.

När jag som 10 åring på 70-talet sprang in i en elak stubbe och skadade knäet och behövde transport till sjukhus för röntgen.
Sjuksköterskan på tävlingen som skjutsade mig hade en DS och det var en helt ny upplevelse för mig som oftast blivit transporterad i engelska bilar av mina föräldrar.
Bilen bara flöt fram som ett framtida rymdskepp, en fantastisk upplevelse jag minns än, och jag utbrast efter några kilometer, en sån här bil ska jag ha när jag blir stor!
Är nu stor men aldrig ägt en Citroën men det måste lösas på något sätt.

Nu blev jag tvungen att byta till nåt franskt för att svara. Ray, french ebushe.
Fina bilar, har kört märket i ett par decennier nu, dock... Ingen DS. Men väl en 2CV i garaget. Utan en egen Citroën, så går det ändå att vara med i Svenska Citroënklubben.
PSX_20220219_083427.jpg
 
Senast ändrad:
Topp