• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
PSX_20220502_065027.jpg
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Fick den här på köpet som reservdelsklocka - för att ta visarna till en annan. Det var 2015... Har fortfarande inte hjärta att göra det. Istället borde den här få en ny krona.


52045312478_294861d4dc_k.jpg
Väl tänkt! Första gången jag ser en Citizen och tänker att den är riktigt vacker.

Vet absolut inte varför men ”En Volvo amazon, med lister och krom” dök upp i huvudet…
 

kuma-kun

Audemars
Väl tänkt! Första gången jag ser en Citizen och tänker att den är riktigt vacker.

Vet absolut inte varför men ”En Volvo amazon, med lister och krom” dök upp i huvudet…

Om det är första gången du ser en fin Citizen när du ser den inbillar jag mig att du har sett alldeles för lite Citizens eftersom dom gjort massor med intressanta och vackra klockor under dom drygt hundra år dom funnits.

Försöker hjälpa till med en Chrono Master Chronometer från 69 som jag tycker är kalas.

C3B77FB7-86EE-41B6-A850-DF1C48C35380.jpeg
 
Topp