• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Psykel

Patek
0736647A-CEA7-4427-B79A-A57EF500C1EF.jpeg
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Du har också en nu! 3 på forumet eller? ☺️

Btw, om du tänker på spännet så ja.
Yes box! Kommer också på 3 i huvudet men kanske missat någon.

Okej.. Blir kanske ett costum-made till min storlek istället för att klippa ner original?-bandet till min smala handled tills jag bestämt hur länge den stannar. Tack så mycket :)
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Yes box! Kommer också på 3 i huvudet men kanske missat någon.

Okej.. Blir kanske ett costum-made till min storlek istället för att klippa ner original?-bandet till min smala handled tills jag bestämt hur länge den stannar. Tack så mycket :)

Bra hittat! Tänker mest på tavlan. Finns ju en vit också, som jag släppte. 3361orna är inte jättelätta att hitta. SL automatic på länk har fö stigit mkt i pris senaste året, så får nog vänta med en sån. Den ligger högt på min lista.
Custom blir nog strålande. Sikta på gris!
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Bra hittat! Tänker mest på tavlan. Finns ju en vit också, som jag släppte. 3361orna är inte jättelätta att hitta. SL automatic på länk har fö stigit mkt i pris senaste året, så får nog vänta med en sån. Den ligger högt på min lista.
Custom blir nog strålande. Sikta på gris!
´Tack! Ja juste den vita du hade finns ju med. SL Automatic är helgrymma.
Lutar åt antingen gris eller svart likt det som sitter på nu.
 
Topp