• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Proof/Proof ”Bruce Lee” på originalrassel
998CC353-4DD5-415D-9A59-F2C9500B0861.jpeg
 
Nytt liv i denna Onsa! Tack till @FlipSwede
B8937C3C-3A4C-4959-8D1F-A848FEB144E9.jpeg
Ah vad glad jag blir!

Efter sadar 40ar i en lada och ytterligare minst 30 kanske 40ar i familjen sa har den hittat ett gott hem verkar det som.
Du verkar nojd. Jag ar jattenojd och klockans fd agarinna tycker det var ett jattebra slut pa den har affaren.

Hoppas det inte var for mycket meck med att fa igang den och putsa upp. For visst glanser den mer nu an nar jag overlamnade den till din bror?
 
Ah vad glad jag blir!

Efter sadar 40ar i en lada och ytterligare minst 30 kanske 40ar i familjen sa har den hittat ett gott hem verkar det som.
Du verkar nojd. Jag ar jattenojd och klockans fd agarinna tycker det var ett jattebra slut pa den har affaren.

Hoppas det inte var for mycket meck med att fa igang den och putsa upp. For visst glanser den mer nu an nar jag overlamnade den till din bror?
Supernöjd helt klart! Jodå, nu glänser den allt lite mer. Inte mycket meck hittills, men locket satt som berget!
Men riktigt härlig sak och välkommet tillskott i samlingen. Stort tack igen!
 
Tillbaka
Topp