acue
Silver
"Montana ziege" eller vad det heter va? Vilken färg är det där? Ser trevligt ut!Trematic med lite nya tillbehör! Känns lite roligare än ett genomsvettat suede![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Montana ziege" eller vad det heter va? Vilken färg är det där? Ser trevligt ut!Trematic med lite nya tillbehör! Känns lite roligare än ett genomsvettat suede![]()
Grym! Hur gammal är en sådan?
Helt rätt! bra spottat"Montana ziege" eller vad det heter va? Vilken färg är det där? Ser trevligt ut!
Just den här är från 1989, oklart om det är vintage. Men det är min årsklocka och jag vill inte hänga i diskussionsdelen för mycketGrym! Hur gammal är en sådan?![]()
Just den här är från 1989, oklart om det är vintage. Men det är min årsklocka och jag vill inte hänga i diskussionsdelen för mycket![]()
Super Kontikin är grym också !En av de bästa som finns, enligt mig!
Jag får ”nöja mig” med min som liknar.
![]()
Håller med! De växer ej på träd…Super Kontikin är grym också !
Men det är som du säger något speciellt med Scafografen. Har alltid velat äga en men det finns ju knappt några att få tag på för rimliga pengar.
Sen gjorde dom ju bara 200 ex av Scafograf 100 och 200 av Scafograf 200. Scafograf 300 vet dom ej hur många som gjordes men 99.9 av alla 300:a har datum.
Så när jag såg denna va de bara att ta fram plånboken , tavlan är ju inte den bästa. Men det är inget man kan va för petig med om man vill ha en orörd udda fågel i helt originalskick![]()
Ok, riktigt finJust den här är från 1989, oklart om det är vintage. Men det är min årsklocka och jag vill inte hänga i diskussionsdelen för mycket![]()
Riktigt fin, min är från 37På brölopp.
![]()
Riktigt fin, min är från 37Vet du året på din?
Intressant stavning på bröllop också
Så det kan gå!Riktigt fin, min är från 37Vet du året på din?
Riktigt fin, min är från 37Vet du året på din?
Vilket superfynd!Idag får det bli gårdagens loppisfynd, för 100 kr! Den har hållt tiden mycket väl sedan lunch igår
![]()