• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Trematic med lite nya tillbehör! Känns lite roligare än ett genomsvettat suede
0BDD1DF7-2AB5-4DC5-A769-11F0F7DE8012.jpeg
"Montana ziege" eller vad det heter va? Vilken färg är det där? Ser trevligt ut!

En av de bästa som finns, enligt mig!
Jag får ”nöja mig” med min som liknar.
851313BE-850D-4641-AA4E-9D5AC7826AF4.png
Super Kontikin är grym också !
Men det är som du säger något speciellt med Scafografen. Har alltid velat äga en men det finns ju knappt några att få tag på för rimliga pengar.
Sen gjorde dom ju bara 200 ex av Scafograf 100 och 200 av Scafograf 200. Scafograf 300 vet dom ej hur många som gjordes men 99.9 av alla 300:a har datum.
Så när jag såg denna va de bara att ta fram plånboken , tavlan är ju inte den bästa. Men det är inget man kan va för petig med om man vill ha en orörd udda fågel i helt originalskick 😂

Super Kontikin är grym också !
Men det är som du säger något speciellt med Scafografen. Har alltid velat äga en men det finns ju knappt några att få tag på för rimliga pengar.
Sen gjorde dom ju bara 200 ex av Scafograf 100 och 200 av Scafograf 200. Scafograf 300 vet dom ej hur många som gjordes men 99.9 av alla 300:a har datum.
Så när jag såg denna va de bara att ta fram plånboken , tavlan är ju inte den bästa. Men det är inget man kan va för petig med om man vill ha en orörd udda fågel i helt originalskick 😂
Håller med! De växer ej på träd…
Frågar du mig är tavlan grym! Haha jag vill ha dem sådär😅

Tillbaka
Topp