Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JättetrevligSeikoSöndag
Seiko 6138-3002 "Jumbo" från -75 på känguru
Grattis till en underbar klocka!Måndagen känns lite lättare med den här på armen!
Glad att jag får förvalta den ett tag efter dig Kanske vandrar vidare till någon annan KS:are så småningom, men just nu känns den som världens bästa vardagsklocka!Grattis till en underbar klocka!
Bara att kul att den hamnade hos någon som uppskattar den! Känner igen känslan från när jag själv packade upp den första gången.Glad att jag får förvalta den ett tag efter dig Kanske vandrar vidare till någon annan KS:are så småningom, men just nu känns den som världens bästa vardagsklocka!
Kul med 1/5 sekund markeringarna, aldrig sett! Antar att den prickar dem med ett 18000bph?En av mögelklockorna som kom idag.
Raketa, från Sovjettiden. Vild gissning 60-tals.
Hade ett gammalt sovjetisk bund (fd nos) som passar ok, har inte jättemånga band i 16mm bredd. Skall skaffa nytt glas med.
Jättefin, härligt med länken också! Jag kan ta en kölappMåndagen känns lite lättare med den här på armen!