Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är sånadär korkband tycker du? Varit lite nyfiken på att testaArgonaut 1971
Ok skulle jag säga. Fast har ännu inte hunnit använda något så mycket att jag vet hur tåliga de är. Rent estetiskt är de ganska bra, särskilt till sommarklockor. Detta band är köpt på Tradera för länge sedan och var inte dyrt.Hur är sånadär korkband tycker du? Varit lite nyfiken på att testa
Riktigt bra stort grattis! Vad blir det för band?Inte köpt något nytt på över 1,5 år, men en vintageträff senare har jag åkt dit igen.. Eterna 852. Inväntar ordentligt band men härlig!
Grym, törs man gissa på att det är ett ESA 9180 som tickar på inuti?Dagens vintage, dagens loppisfynd, dagens köp o tillika födelsedagsklockan får bli denna! Lite puts på plexi o länktvätt så blev den riktigt härlig! Ha en go lördag!
Tack! Nu kollade jag knappt, slängde in ett batteri o stängde. Men tyckte mig se Rondamatic, men lite osäker.Grym, törs man gissa på att det är ett ESA 9180 som tickar på inuti?
Visa gärna mer av den klockan!
Tack! Och tack för hjälpen. Bamboo på ingång, gissa inspirationskällanRiktigt bra stort grattis! Vad blir det för band?
Fick den igår, så kommer mer när jag fått ordning på den. Det är iaf en Jaeger DuoPlan. Tror de såldes som herrur, men är på gränsen. Min andra är lite större om jag minns rätt. Nu börjar jakten på rätt band/länk.Visa gärna mer av den klockan!
Ändå en rätt bra matchning med grönt kanvas. Charmig klocka!Inte köpt något nytt på över 1,5 år, men en vintageträff senare har jag åkt dit igen.. Eterna 852. Inväntar ordentligt band men härlig!
Wow trevlig klocka! Känns som att den kommer vara fin på flera typer av läderband. Vad står F.R för?Fick den igår, så kommer mer när jag fått ordning på den. Det är iaf en Jaeger DuoPlan. Tror de såldes som herrur, men är på gränsen. Min andra är lite större om jag minns rätt. Nu börjar jakten på rätt band/länk.
Francis Ricardo, personlig gravyr mao.Wow trevlig klocka! Känns som att den kommer vara fin på flera typer av läderband. Vad står F.R för?
Fräckt!Francis Ricardo, personlig gravyr mao.
Ja! Tycker det gör sig ok men lite för grovt. Tack!Ändå en rätt bra matchning med grönt kanvas. Charmig klocka!
Vintage Jaeger är riktigt hög kvalitet. Speciellt duoplan som tex hade safirglas. Kostade dubbelt så mycket som Reverso.Fräckt!
(känns som att jag ska kolla mer på vintage Jaeger)
Fick den igår, så kommer mer när jag fått ordning på den. Det är iaf en Jaeger DuoPlan. Tror de såldes som herrur, men är på gränsen. Min andra är lite större om jag minns rätt. Nu börjar jakten på rätt band/länk.