Räknas en 91a som vintage?
Gillar tapestry-tavlan i kombination men engine turned bezel
Gillar tapestry-tavlan i kombination men engine turned bezel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, stämmer bra Cape Coral närmare bestämt.Florida?
Trevligt, är i Sarasota denna gång. Varierande temp detta år.Japp, stämmer bra Cape Coral närmare bestämt.
Min gamla! trevlig klocka
Aha, då får en tacka för att du släppte den Ja, den har det där lilla extra. Möjligtvis är det den ljusa chapterringen i kombo med reversed panda ( @Aurum ), som gör att den påminner om en annan betydligt mer välkänd kronograf?Min gamla! trevlig klocka
ja det ligger något i det faktiskt. Men den funkar bra eller? Jag köpte nämligen tillbaka den på tradera nyligen men fick skicka tillbaka den då både tidshållning och kronografen strulade.Aha, då får en tacka för att du släppte den Ja, den har det där lilla extra. Möjligtvis är det den ljusa chapterringen i kombo med reversed panda ( @Aurum ), som gör att den påminner om en annan betydligt mer välkänd kronograf?
Mycket cool!Orkar oftast inte med manuella klockor, men ibland så..
Gillar verkligen den här tavlan.
Den verkar hålla tiden hyfsat, men kronografen behöver fixas lite, men det stod i annonsen.ja det ligger något i det faktiskt. Men den funkar bra eller? Jag köpte nämligen tillbaka den på tradera nyligen men fick skicka tillbaka den då både tidshållning och kronografen strulade.
Påminner ju kanske ännu mer om min absoluta graalklocka UG uni-compax 884100/01.Min gamla! trevlig klocka