JAGAERETTBAER
Basic
Mm.. Ny ringrotorautomat tillbax från urmakaren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, bra skärpa på luggarna också. Nä, nog inte helt vanligt med den märkningen.Trevlig helg! Aldrig sett ETA på tavlan förut, stiliga lugs också.
Kul köp! Hur var det med baklocket?Fick hem en Aquamatic idag och den va inte så dum alls. Har nog aldrig ägt en Croton/Nivada tidigare så detta är premiär
Kul köp! Hur var det med baklocket?
Ibland önskar jag att KS hade en emoji som uttryckte "jag gillar den fan inte men jag gillar att du gillar den".
HahaIbland önskar jag att KS hade en emoji som uttryckte "jag gillar den fan inte men jag gillar att du gillar den".
Var baklocket i stål? De är fina, är ju en favoritmodell hos mig. Grattis! Den du länkar till har fel krona men i övrigt fin.Baklocket är lite nött av tiden så man ser inte all text.
Ser ut som denna från Analoge shift där texten nötts bort
Croton Aquamatic
Here at analog/shift, we try to spread the love and shine some light on little-known watches just as often as we extoll the virtues of those built by the big brands. Frankly, when it comes to vintage timepieces, there is a LOT of crap out there, but there are absolutely some diamonds in the...www.analogshift.com
Väldigt cool klocka och är väldigt nöjd med denna, tavla och index är verkligen grymma
Det är väl det som är charmen med klockor som inte går hem hos alla: att det blir lite mer personligt och varierat.Haha
Den är tillsammans med min Linde Werdelin lätt en av de mest använda klockorna. Tycker den är tvärfet. Ser lite ut som att en Santos har fått barn med en Storm Trooper.
Jag förstår att många tycker den är ful men jag älskar den verkligen och en självklar del i Keeper-lådan
En gammal bild som bättre fångar dess råhet, som på ett diskret vis balanseras av isen
Var baklocket i stål? De är fina, är ju en favoritmodell hos mig. Grattis! Den du länkar till har fel krona men i övrigt fin.
Precis så jag tänker också. När det gäller integrerade gamla quartzare så spenderade jag den första bonusen jag fick i mitt yrkesliv på en Longines Oposition efter mycket funderande och planerande. Mesta tiden hade spenderats hängande över montern med Speedmastern hos Huke i Malmö men så långt räckte inte budgeten.Det är väl det som är charmen med klockor som inte går hem hos alla: att det blir lite mer personligt och varierat.
Finns en massa klockor som jag tycker ser stentuffa ut när andra bär dem men som aldrig skulle funka på min handled och min stil.
Spårmästaren
Bra jäkla trio här!
Eterna på GF ris .
Skönt att den var i stål. Riktigt bra! Fick feeling nu, ska bära någon av mina imorgon.Japp baklocket är i stål. Hela klockan är i helstål. Gillar min, kör den idag
Japp helt klart!Skönt att den var i stål. Riktigt bra! Fick feeling nu, ska bära någon av mina imorgon.