• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
C1DD1F84-2539-4753-9577-28F6580A4326.jpeg
 

240snusit

Panerai
Blir en solklar favorit idag, Technos Skydiver med den sällan sedda 29mm Super Compressor-boetten på Expandro dubbelraggare - enligt uppgift från min uramakare så hävdar han att Krister Petterson syntes på några bilder bärandes den här länken, men jag har inte forskat så mycket mer i det. Vet inte om det gör länken bättre eller sämre, men tycker den passar otroligt bra till den här (för en damdykare) väldigt chunky boetten ☺️ hoppas ni alla får en fin helg!
E18B511C-A04C-4DC0-A293-55F44FD8D6B4.jpeg
 

qvist

Breitling
2-Faktor
Tror det är min gamla! Jag kallade den för "Sömmerskan" pga att det står "Seamster" på tavlan haha 😎 den gick rätt skruttigt när jag ägde den, hoppas att den går bättre i din ägo, den var schysst på det perlonet! ☺️
Haha kul! Ropade in den på tratten förra (eller förrförra?) året har jag för mig.
Visst funkar den bra på ett perlon med den färgen! Passar alldeles utmärkt med gå-till-stranden outfiten stråhatt + vit linneskjorta (därav har den blivit "Omega Semester" för mig :cool:)
"Sömmerskan" var dock riktigt fyndigt :D

Och, vet faktiskt inte hur väl den håller tiden. Tror inte jag haft den på mig två dagar i sträck, så får ändå vrida upp den och ställa tiden varenda gång...
 
Senast ändrad:
Topp