Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Originallysmassa?Ed White med trevlig patina
Jupp. Riktig härlig tavla o visare. Fick mycket beröm av min urmakare.Originallysmassa?
Var försvann bilden på enbart tavla/visare?Jupp. Riktig härlig tavla o visare. Fick mycket beröm av min urmakare.
Kan posta en annan gångVar försvann bilden på enbart tavla/visare?
Den är ok enligt alla jag frågat. Klockan kommer från en gammal urmakare som haft den i evigheter.Originallysmassa?
Bra köp !
Kändes spontant för tjock, ojämn, mörk och färgmatchad. Men har inte heller nördat in mig på Speedmasters, därför jag frågade.Den är ok enligt alla jag frågat. Klockan kommer från en gammal urmakare som haft den i evigheter.
Snubbla inte!
Vågade inte fota själv. Andra handen nära..Snubbla inte!
Duger! Hedrande de inte sminkat visarna, iaf inte tim och minut.Vågade inte fota själv. Andra handen nära..
Här är världens bästa klocka.
Lite nervös om jag ska vara ärlig. Bilden gör dem inte rättvisa. Lätt 20msek. Förmodligen mer.Snubbla inte!
Även min urmakare gick i god för att den är okDen är ok enligt alla jag frågat. Klockan kommer från en gammal urmakare som haft den i evigheter.
Gick till Hodinkee för att kolla vilken referens. Blev ju enklare av att det är samma exemplar de har avbildat som exempel.Vågade inte fota själv. Andra handen nära..
Här är världens bästa klocka.