Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för plexi? Ser så högt ut, är det ett 1665-glas?Tudor 7016 från 1970 idag med "ny" vikt 9315 Oysterlänk![]()
![]()
![]()
Datejust på rassligt vikt Jubilee.
![]()
T-39 ska väl egentligen vara t-19 men det var precis bytt och trycktestat när jag fick den så det får sitta ett tagVad är det för plexi? Ser så högt ut, är det ett 1665-glas?
T-39 ska väl egentligen vara t-19 men det var precis bytt och trycktestat när jag fick den så det får sitta ett tag![]()
Internationella Tudordagen![]()
Vad är det för dag i dag??
Vilken skönhet! Dykarperfektion! Vet du vilken årgång det är på den?En PH-goding idag med det fina boettlocket.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken skönhet! Dykarperfektion! Vet du vilken årgång det är på den?En PH-goding idag med det fina boettlocket.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken skönhet! Dykarperfektion! Vet du vilken årgång det är på den?
Jäkligt fin!!1675 Radial
![]()
Fick hem denna skönheten idag! In...looooove
![]()
Snygg sextiotalare! Vet du exakt år?
1963. Den tidigare SilverWave-varianten med 50M-klassning.Snygg sextiotalare! Vet du exakt år?![]()
Fin! Så småningom ska jag få hem en Sportsmatic 30m (blåa siffror) från service.1963. Den tidigare SilverWave-varianten med 50M-klassning.
Kul! Såg du artikeln om Silverwaves på Fratello?Fin! Så småningom ska jag få hem en Sportsmatic 30m (blåa siffror) från service.
Nej, tack för tipset! Måste kollaKul! Såg du artikeln om Silverwaves på Fratello?
Ser helt fantastisk ut, 16234?