eNielsen
Guld
Mycket bra! föredrar personligen Oyster (eller länk generellt) över läder på lite knubbigare kronografboetterTestar på länk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! föredrar personligen Oyster (eller länk generellt) över läder på lite knubbigare kronografboetterTestar på länk
![]()
Kul historiskt men snyggt blir det fan inte med djupmätaren
Jävlar vad smaken är som baken? Tycker den är stenhård och ascool!Kul historiskt men snyggt blir det fan inte med djupmätaren.
Underbart att höra och se!
Kul historiskt men snyggt blir det fan inte med djupmätaren.
Den är inte vacker men den är tuff. Däremot tycker jag faktiskt inte att djupmätaren stökar till någonting.Jävlar vad smaken är som baken? Tycker den är stenhård och ascool!
Fet! Hade en med fel bezel men bra sekund som jag saknar ibland.
Fin!Fet! Hade en med fel bezel men bra sekund som jag saknar ibland.
![]()
WowTrevlig helg mögelvänner
Omega 2791-4 från -54
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkligen! Trevlig och rak kommunikation ocksåUnderbart att höra och se!
Per-Erik är grymt duktig!
Snygg kombinationÄlskar känslan av att gräva i sina "skrotlådor" och sen hitta något trevligt man glömt bortdenna Svalan ska nog få ett glasbyte. Tyckte den blev väldigt härlig på denna snygga svenska länken jag hittade i samma låda! Hoppas ni har en fin vecka!
![]()
![]()
Min var i alla fall signerad och kändes rätt.Fin!
Min kom också utan bezel från början hittade någon som sålde en på Omega forums. Inte helt lätta att skaka fram som jag förstått det…
Undrar dock om kronan på din är rätt eller min? Min är mycket mindre.
Ja, kollade lite noggrannare och din gamla verkar ha den rätta!Min var i alla fall signerad och kändes rätt.