Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget svar på frågan men tror du verkligen det där är en stentavla?Sarcar Geneve glossy purple tiger-eye
Vad kallas denna finish på boetten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä, tror inte det är en stentavla. Bara en beskrivning av tavelfärgen, från min sida.Inget svar på frågan men tror du verkligen det där är en stentavla?
Känns lite dumt att urvattna begreppen bara, enligt mig. Även reagerat på alla utrikiska ord, är det för att de skall vara sökbara? Bra med beskrivningar, brukar inte ens hitta mina klockor när jag söker på forumet. Bara en reflektionNä, tror inte det är en stentavla. Bara en beskrivning av tavelfärgen, från min sida.
Jag vet inte hur mycket vi känner till om Yvonne men jag tror vi kan avskriva alla teorier om att hon jobbade med gravyr på heltidsbasis.Yvonnes gamla Tissot![]()
![]()
Kul med två på rad!Tissot Visodate.
Trevlig Fredag alla där ute!
![]()