Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Bra skick för en 45-taggareFödelsedag idag, tillsammans firar vi 90år!![]()
Stort grattis Gummo!Födelsedag idag, tillsammans firar vi 90år!
Den gjorde sig riktigt bra på mesh!Frugans Seastar från 61.
Fantastiskt fina båda två![]()
![]()
Den gjorde sig riktigt bra på mesh!
Min dam fyller år i veckan. Hon ska få en Tissot Seastar som påminner om din frus Visodate. Valde att pryda klockan med ett mörktbrunt croco från Hirsch men det är kul att se att även mesh funkar så fint. Vad är det för mesh hon har?Japp,hon kör sina vintage på flex annars men nu ville hon testa meshet ett tag.
Min dam fyller år i veckan. Hon ska få en Tissot Seastar som påminner om din frus Visodate. Valde att pryda klockan med ett mörktbrunt croco från Hirsch men det är kul att se att även mesh funkar så fint. Vad är det för mesh hon har?
Syftade på bilden med en fin Tissot Visodate med långa index. Får skicka ett PM till honom. Det lär nog bli en bild eller två i tråden efter paketöppningenOm det är den blå du tänker på så är det också en seastar.
Meshet kommer från Minuteman och jag vet inte vart det kommer från ?
Fråga honom vet jag, en seastar blir ju en toppenpresent, kör lite bilder på den framöver.
När kom den i re-makeFödelsedag idag, tillsammans firar vi 90år!![]()
Ny in från tradera.. fin tavla och visare. Vad skulle panelen rekommendera i bandväg till denna?
![]()
Ny in från tradera.. fin tavla och visare. Vad skulle panelen rekommendera i bandväg till denna?
![]()
Ett beprövat bergsklättrarur. Eftersom det inte finns någon urmakare på toppen av riddar-klippan i skogsdungen.
Lyllo som har NXT tour som range boll..Wittnauer fick följa med på årets golfpremiär
![]()
![]()
![]()
Yes box, det är en vulcain cricket som ringer som tusan!Riktigt fin, har den alarm?
Yes box, det är en vulcain cricket som ringer som tusan!