• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

TissotTisdag 😀

Tissot Antimagnetique copper bulls-eye pÄ stretchoyster

20231114_202255.jpg
20231114_202040.jpg
20231114_201620.jpg
20231114_201846.jpg
20231114_201457.jpg
 
Fick hem den hÀr igÄr! Jag tror den har nÄgot, men mÄste korta bandet/köpa rÀtt lÀngd. @Aurum har du kortat? Jag lÀste nÄgonstans att det inte var att rekommendera pga avsaknad av förstÀrkningar om man gör hÄl direkt i gummit.

IMG_2456.jpeg
Snygg! StÀmmer att det inte Àr optimalt att korta gummit dÄ det original sitter en stÄlplatta ingjutet i Ànden. Jag har dock gjort det pÄ ett par stycken sÄ det funkar helt ok.
 
Snygg! StÀmmer att det inte Àr optimalt att korta gummit dÄ det original sitter en stÄlplatta ingjutet i Ànden. Jag har dock gjort det pÄ ett par stycken sÄ det funkar helt ok.
Hm, ska forska i vad det kan kosta att lösa ett original i rÀtt lÀngd. Annars kanske jag ocksÄ fÄr korta. Eller kom dom i samma lÀngd? LÀste nÄgot om att det fanns olika nÀr man hÀmtade ut sin klocka.
 
Tillbaka
Topp