Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känn ingen stress, du är ju en hel vecka i förväg till mötet!På väg till dagens sist möte, sedan hemåt! Trevlig helg!
Pallar knappt ställa datum ens om jag har quick-setKänn ingen stress, du är ju en hel vecka i förväg till mötet!
Jag har ett am glas med men alltid kul att ha originalglaset på så tar lite pö om pö. Blir nog bra till slutPallade inte slipa, köpte a.m glas. Har kvar originalet om....
Köpte massa sandpapper (400-3000 i ”grynighet”) sen köpte jag autosol + ceriumoxid.Kan man få en snabb arbetsbeskrivning på glas-slipning?
Snyggt, tack för det. Får bli en vända till slippappersaffären.Köpte massa sandpapper (400-3000 i ”grynighet”) sen köpte jag autosol + ceriumoxid.
Slipa med sandpapper från 400-3000
Sen gnugga med ceriumoxid blandat med lite vatten
Sen gnugga med autosol kanske och även häxans också.
Summa summarum: tid, ork och tålamod plus ovan tillbehör så går det