Den där är inget att ha, lämna den hos mig så slänger jag den på tippen åt dig![]()
Men självklart, har bara suttit och väntat på att du ska skriva det där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är inget att ha, lämna den hos mig så slänger jag den på tippen åt dig![]()
Men självklart, har bara suttit och väntat på att du ska skriva det där.
Rött och svart gör sig så jävla bra ihop i allmänhet och i synnerhet på den där!Puh, efter två veckor med en och samma klocka är jag äntligen tillbaka i mögelträsket
![]()
Så det var hos dej den landade? Om du nöp den på Tratten för inte allt för länge sedan så budade vi mot varandra. Hur som grym poor mans Camaro.Med nytt glas är den värd en ny bild.
![]()
Stämmer mycket väl! Gillar dock inte benämningen PMH då den missbrukas. Denna är bättre än de flesta Camaros så jag tackar för att du lät mig vinna den billigt!Så det var hos dej den landade? Om du nöp den på Tratten för inte allt för länge sedan så budade vi mot varandra. Hur som grym poor mans Camaro.
Touché! Under huven vilar ngt magiskt...Stämmer mycket väl! Gillar dock inte benämningen PMH då den missbrukas. Denna är bättre än de flesta Camaros så jag tackar för att du lät mig vinna den billigt!
Äh, fan va snygg den är...Sviker sub-Saturday och kör krigsfilms Seikon![]()
![]()
Äh, fan va snygg den är...![]()
Ölöppnartricket körde han inte när vi träffades. Vi drack te när jag sålde klockan. Fan va mesigt...Man öppnar öl och sånt med den där boetten, så ett fullt medvetet val av vår käre Gummo![]()
Ölöppnartricket körde han inte när vi träffades. Vi drack te när jag sålde klockan. Fan va mesigt...![]()
Äh, fan va snygg den är...![]()
Man öppnar öl och sånt med den där boetten, så ett fullt medvetet val av vår käre Gummo![]()

Måste ha varit en torsdag eller nått...
Ölöppnartricket körde han inte när vi träffades. Vi drack te när jag sålde klockan. Fan va mesigt...![]()
Ni skulle sett mig igår! Då var jag jävligt tuff...
Mascarponeglass och mörk chokklad i soffan.

Håller med till 100% Feghet leder aldrig framåt.Man kan inte alltid lyckas, då har man inte försökt eller utmanat sig tillräckligt.
Ursäkta lån av denna tråd.
Ropade in en klocka som jag inte vill ha.
Ville bara "kolla" vart bevakningspriset låg. Och sen fick jag skiten
https://www.bukowskismarket.com/sv/...al-omega-electronic-f300-chronometer-1970-tal
Någon som snabbt kan säga vad det är ?
Tavlan målad runt Omega loggan?
Vilket jävla överpris också
Kallas detta stämgaffel ur eller något liknande?
Obs: min tjejs fel, för hon fick mig att gilla vintage.
Ni som såg tråden om guld Alpinan jag fick av henne.
Gillar dock denna 70-talare lite. Eftersom den är så annorlunda
All info uppskattas![]()
Det är väl trevligt med ett stämgaffelurverk. Själv är jag kanske inte så tilltalad av boettformen. Men det är väl bara att sälja vidare om du inte gillar den?Ursäkta lån av denna tråd.
Ropade in en klocka som jag inte vill ha.
Ville bara "kolla" vart bevakningspriset låg. Och sen fick jag skiten
https://www.bukowskismarket.com/sv/...al-omega-electronic-f300-chronometer-1970-tal
Någon som snabbt kan säga vad det är ?
Tavlan målad runt Omega loggan?
Vilket jävla överpris också
Kallas detta stämgaffel ur eller något liknande?
Obs: min tjejs fel, för hon fick mig att gilla vintage.
Ni som såg tråden om guld Alpinan jag fick av henne.
Gillar dock denna 70-talare lite. Eftersom den är så annorlunda
All info uppskattas![]()
Det där är en salt klocka, som morbror Palle skulle sagt
Sthlm-Nicklas!
Såg nu att den inte var funktionstestad. Vi får hoppas att den fungerar! Kan vara lite knivigt att reparera! Läste också nu att länken var i doublé! Tycker ändå att du gjorde rätt![]()
Snyggt sliten!
+1!Snyggt sliten!