Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool! Är det en wyler balans i den då tro? Fick upp ögonen för dom nyligen. Väldigt spännande konstruktion som tydligen ska vara extra stötsäkra med tanke på konstruktionen.Wyler Life-Guard. Årets bästa fynd hittills, den har gått varm i några månader hos mig nu. Hoppas att ni alla får en fin Onsdag!
Ja det är det! Jag har inte kunnat komma åt verket än för det är en monocoque(stavning?)-boett och jag har ej utrustning för att öppna den ännu. Jag ska vara ärlig att säga att min går sådär - balansen stannar ibland i vissa positioner så jag ska erkänna att jag tror Incaflex är lite för komplicerat för sitt eget bästa (manuellt ETA-verk i med Incaflex, brukar aldrig ha samma problem med "vanliga" ETA-verk) men det är helt klart en cool grej ur nörd-synpunkt och det ger klockan charm och pga att den är så välbevarad kommer jag serva den någon gång... för tillfället är det den snyggaste klocka jag har som går absolut sämst hahaRiktigt cool! Är det en wyler balans i den då tro? Fick upp ögonen för dom nyligen. Väldigt spännande konstruktion som tydligen ska vara extra stötsäkra med tanke på konstruktionen.
Cool matchning!
WowLuftar en favorit.....