deddas
Silver
Och KS-mugg?Revue och basilika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och KS-mugg?Revue och basilika
Coolaste jag sett på längeSpace watch!
Vad roligt, kul att du gillar den!Coolaste jag sett på länge
StämmerOch KS-mugg?
Bra fråga Det handlar mest om att det är rätt tråkigt med klockor just nu. Behöver lite rotation och förnyelse tror jag. Har haft den sedan 2016 och även om den inte är värd några större pengar, så känns det mer rätt att sälja istället för att den bara ska ligga oanvänd.Förlåt att jag frågar, men varför säljer du den? Den är grym?
Fattar precis! Jag känner likadant, men jag har fått så svårt att sälja idag? Förut var det lättare?Bra fråga Det handlar mest om att det är rätt tråkigt med klockor just nu. Behöver lite rotation och förnyelse tror jag. Har haft den sedan 2016 och även om den inte är värd några större pengar, så känns det mer rätt att sälja istället för att den bara ska ligga oanvänd.
Ball! Storlek? Är den ommålad eller kom den så där i orginalutförande? Krispig isf! Coolt med ingen lysmassa på visarna!
36 mm. Ej ommålad, under lupp syns ålderspatinan. Väldigt skarp för att vara från tidigt 50- tal även om mindre spår från användning finns.Ball! Storlek? Är den ommålad eller kom den så där i orginalutförande? Krispig isf! Coolt med ingen lysmassa på visarna!
Kul! Grym som sagt36 mm. Ej ommålad, under lupp syns ålderspatinan. Väldigt skarp för att vara från tidigt 50- tal även om mindre spår från användning finns.
Ta gärna en ny bild på framsidan i naturligt ljus utan digital hjälp vid tillfälle. Din kamera har nämligen slaktat bilden. Ser intressant ut.36 mm. Ej ommålad, under lupp syns ålderspatinan. Väldigt skarp för att vara från tidigt 50- tal även om mindre spår från användning finns.
Ja mobilkameran har varit en besvikelse (Iphone 13 pro), då jag köpte just för att kameran skulle vara bättre. Helt värdelös för makro. Gjorde några nya försök, men blev inte bättre än så här...Ta gärna en ny bild på framsidan i naturligt ljus utan digital hjälp vid tillfälle. Din kamera har nämligen slaktat bilden. Ser intressant ut.