Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
så enig! Det ska isof vara något från 50-talet, denna är min mest använda klocka senaste året efter service. Var inte planerat att den skulle bli beater/vardagsklocka men så blev det!Oklart varför man håller på med en massa modern skit när man i princip inte kan övertrumfa grejer från 60-talet?
Trippel BoR var cool!Varför känns klockor större på länk?
Läcker!
Tack! Förlåt, lite dum fråga men brukar de inte vara trippel-radiga?Trippel BoR var cool!
Eller hur!Läcker!
Väldigt nätt! Va är de för DIM?
Helt klart!Eller hur!
22,5mm i diam ska den vara. 4,5mm tjock.
Nja, jag har nog fattat det som en utseende fråga för varje del-länk!Tack! Förlåt, lite dum fråga men brukar de inte vara trippel-radiga?
Ah okey! Då fattar jagNja, jag har nog fattat det som en utseende fråga för varje del-länk!
Mitt double BoR från Heuer har ju dubbla riskorn i varje del-länk....men jag kan ha fattat fel?!