Tissottisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!Idag blir det helgens loppisfynd à 15 kr (lite risigt glas men äääh). Håller för övrigt tiden helt fenomenalt väl.
![]()
Äntligen kom min Glycine Airman Specialden är inte servad på länge (och saknar skruvstoppet för bezeln) så den ska snart vidare till urmakare.

Äntligen kom min Glycine Airman Specialden är inte servad på länge (och saknar skruvstoppet för bezeln) så den ska snart vidare till urmakare.
![]()
Tack! Gillar den mycket men använder den dessvärre alltför sällan...Den där var grym! Fler bilder!![]()
Måste fråga vad det är för modell . Longines ? Har nämligen en boett i lådan med samma boettform . Tror i ockförsig inte att den är en longines . Men den är lite udda .
Tack! Gillar den mycket men använder den dessvärre alltför sällan...
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, det är en Longines. Admiral 1002 från 1969, tror jag.![]()
Mest smakfulla Bratten ever.18k Breitling Transocean Chronometre
![]()
De va en riktigt stilig Bralle [emoji2]18k Breitling Transocean Chronometre
![]()
Idag får det bli denna
![]()
Fantastisk !18k Breitling Transocean Chronometre
![]()
Drar till med en eftermiddagsbild också, 24-timmarsvisningen är ju lite underhållande
![]()
Pitstop i soffan med kaffe, klockbyte och katt.
![]()
Warwian skrev:Högst trevlig! Kan vi inte få en bild på verket också? Det bör sitta ett Lemania S27 i den, vilket är ett av mina favoritverk.