Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provade att plocka bort den av estetiska skäl.Ingen sekundvisare?
![]()
Nästan lite för fin för att plocka av? Förstår dock tanken, kör ju min Panthere så. Men detta mer ett verktygsur så tycker den har sin plats ändå.Provade att plocka bort den av estetiska skäl.
Håller med egentligen, mer att jag alltid har svårt för tickande sekundvisare.Nästan lite för fin för att plocka av? Förstår dock tanken, kör ju min Panthere så. Men detta mer ett verktygsur så tycker den har sin plats ändå.
Själv tycker jag att tickande sekundvisare är helmysigt, kul att det kan vara så olikaHåller med egentligen, mer att jag alltid har svårt för tickande sekundvisare.
Kanonfin, en mycket underskattad tillverkare med fina in-house verk.
Visst...men att Zenith skulle vara underskattat inom horologin vill jag inte hålla med om...Kanonfin, en mycket underskattad tillverkare med fina in-house verk.