240snusit
Silver
Älskar dessa, kul att en finns på forumet! En i stålbeller two tone står högt på min önskelistaGuld-onsdag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar dessa, kul att en finns på forumet! En i stålbeller two tone står högt på min önskelistaGuld-onsdag![]()
Jag syftade naturligtvis på den kortlivade statsbildningen under vilken klockan verkar ha uppstått. Språket är ju engelska i det här fallet.![]()
Förstår att du har svårt att hänga med. Det är jag som är dum i huvudet eller senil igen. Jag syftade på "Federal Republic of Yugoslavia", vad nu det hette på svenska. Men det var ju Serbien och Montenegro. Det är bara att pudla och be om ursäkt för att jag kallade klockan serbokroatisk.Nu har jag tappat dig helt kortlivade statsbildningen? Med det menar du? Älskar sånt här.
Förstår att du har svårt att hänga med. Det är jag som är dum i huvudet eller senil igen. Jag syftade på "Federal Republic of Yugoslavia", vad nu det hette på svenska. Men det var ju Serbien och Montenegro. Det är bara att pudla och be om ursäkt för att jag kallade klockan serbokroatisk.
Det tycker jag inte du gjorde. Är bara tacksam när folk påpekar att jag är ute och cyklar. Varje dag det händer är en dag då jag förhoppningsvis blir en gnutta klokare.Du skall absolut inte be om ursäkt. Forna Yugo ville alltid försöka få det till SerboKroatiska dom lurade Sverige bla att lära ut hemspråk på serbokroatiska och många läste det också. Du har inget att be om ursäkt för, snarare jag som kanske gick för hårt fram, jag är ledsen för det!
Hade en sådan i guld på stål med perfekt ”cafe latte” patina på tavlan, ångrar verkligen att jag sålde, bra kap!En kul Fortis. Tack @theargonaut
Fin länk, är den gammal? Märkt?Yema Wristmaster
![]()
Tack nej men man skulle önska att den var. Det är en ny stretch oyster från Bulang and sons.Fin länk, är den gammal? Märkt?