• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Guld-onsdag
IMG_8898.jpeg
Älskar dessa, kul att en finns på forumet! En i stålbeller two tone står högt på min önskelista 😁

Vill passa på att lyfta den här DJ som @Reko säljer!!!

Blir fan inte bättre en det här, till alla som letar, snabba ER!!!

DUSTIN.gif

Nu har jag tappat dig helt kortlivade statsbildningen? Med det menar du? Älskar sånt här 😁.
Förstår att du har svårt att hänga med. Det är jag som är dum i huvudet eller senil igen. Jag syftade på "Federal Republic of Yugoslavia", vad nu det hette på svenska. Men det var ju Serbien och Montenegro. Det är bara att pudla och be om ursäkt för att jag kallade klockan serbokroatisk.

Förstår att du har svårt att hänga med. Det är jag som är dum i huvudet eller senil igen. Jag syftade på "Federal Republic of Yugoslavia", vad nu det hette på svenska. Men det var ju Serbien och Montenegro. Det är bara att pudla och be om ursäkt för att jag kallade klockan serbokroatisk.

Du skall absolut inte be om ursäkt. Forna Yugo ville alltid försöka få det till SerboKroatiska dom lurade Sverige bla att lära ut hemspråk på serbokroatiska och många läste det också. Du har inget att be om ursäkt för, snarare jag som kanske gick för hårt fram, jag är ledsen för det 🙏🏻💯❤️!

Du skall absolut inte be om ursäkt. Forna Yugo ville alltid försöka få det till SerboKroatiska dom lurade Sverige bla att lära ut hemspråk på serbokroatiska och många läste det också. Du har inget att be om ursäkt för, snarare jag som kanske gick för hårt fram, jag är ledsen för det 🙏🏻💯❤️!
Det tycker jag inte du gjorde. Är bara tacksam när folk påpekar att jag är ute och cyklar. Varje dag det händer är en dag då jag förhoppningsvis blir en gnutta klokare. :)

Hade en sådan i guld på stål med perfekt ”cafe latte” patina på tavlan, ångrar verkligen att jag sålde, bra kap! ✌️

IMG_3678.jpeg

Här blir det 32mm Heuer medans jag spejjar ut över den stackars Maserati Biturbo som stått där på gården i för många år. Någon dag ska den rulla, men Italienare (och speciellt denna best) är som de är och när den dagen väl är kommen ska jag fira med att jaga rätt på en sådan här:
IMG_3679.jpeg

Bilen har en Swiss Made klocka i panelen som matchar denna, ah någon dag alltså…

Tillbaka
Topp