Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka i vintage-loopen efter en utflykt i safir-träsket pga div resor. Gött!!
Skönheten, inklusive instagram filter
![]()
Tycker Mästaren överaccessoerat. Kavajen är nog.RootBeer halva dagen iaf!!!
![]()
Klockan är sannolikt tillverkad av Yema. Midas är förmodligen ett av deras exportmärken, modellen finns med olika namn på urtavlan, t.ex. LeJour. Googla på "Yema Meangraf Super" så hittar du fler likadana klockor.Mögliga Midas
Kronograf m buble glas och rutig super compressor krona. Skal vare importerad från vintage affärs i Portugal. Har ni kunskap om Midas ?
Min GS har följt mig under dagen.
![]()
Min GS har följt mig under dagen.
![]()
Nice! Vad är det här för klocka?
Testar att slänga upp en bild här på klocksnack på min GMT från 1961. PCG, och minst sagt tropical.
L![]()
Grym! Det perfekta komplementet till jakob.dalas sub!Testar att slänga upp en bild här på klocksnack på min GMT från 1961. PCG, och minst sagt tropical.
L![]()
Grymt kool. Skulle kunna va mrs grimTestar att slänga upp en bild här på klocksnack på min GMT från 1961. PCG, och minst sagt tropical.
L![]()