Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem den här pärlan i posten idag, mitt första vintageur. En Certina Waterking. Helt förälskad i dem blåa visarna och subsekunden! Vad jag har förstått ska den vara från sent 60-tal. Någon som kan specificera årtal ?
Det är ett 28-10 urverk i den med denna referensen 7001 075 6185449.
All hjälp uppskattas !
![]()
Hmm 1966 är nog mer rimligt förresten...Det serienumret borde innebära 1968 om jag läser listorna rätt. Fin! Liite tunnare band skulle nog smaka dock.
Jepp! Mitt ledande bud blev dock slaget med en tusingKul den kom till forumet, skicket ser ju grymt ut och certina gör bra saker
![]()
Hmm 1966 är nog mer rimligt förresten...
Tack ska du ha!Jepp! Mitt ledande bud blev dock slaget med en tusingKul den kom till forumet, skicket ser ju grymt ut och certina gör bra saker
![]()
Den remmen höjde helheten. snyggt!Onsdags-Omegan
![]()
Tudor på Tropic
/quote]
Härligt att du blivit OWG! Rätt klocka att köra på ocksåSka ta med bedövning nästa gång vi ses och pilla bort ditt insert
![]()
-vi hade en kille inne häromdan med nästan exakt samma armband o nån konstig gammal rolex som vi försökte förstå vad det var???
-jaha, jakob med the grim reaper, jo, vi är väl typ tre i sverige som tycker det är coolt med såna indianarbeten, ...men ge det två år så kan du köpa liknande i plast på Triwa o Daniel Wellington...
Record med Val22, iwc:n på länk var mina favoriter på vårkvallen...
![]()
jakob.dala
Bra upplägg.Midas (Yema) Rallygraph och sportvagnsdag
![]()
Har du också? Visa!Du har inte räknat med mig va? Då är vi fyra!
Jag skulle säga tre år. Kanske fyra.-jaha, jakob med the grim reaper, jo, vi är väl typ tre i sverige som tycker det är coolt med såna indianarbeten, ...men ge det två år så kan du köpa liknande i plast på Triwa o Daniel Wellington...