BluesmanV8
Guld
Jag är sådan att jag hade fixat fin tavla och svept in den aktuella i gladpack för förvaring.Tvärtom va?
Tavlan är ju stentuff![]()
Kul att originalet finns men inget jag skulle vilja titta på alltför ofta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är sådan att jag hade fixat fin tavla och svept in den aktuella i gladpack för förvaring.Tvärtom va?
Tavlan är ju stentuff![]()
Jag är sådan att jag hade fixat fin tavla och svept in den aktuella i gladpack för förvaring.
Kul att originalet finns men inget jag skulle vilja titta på alltför ofta.
Jag blev inspirerad av @Simpatico och @Stomatologen, som båda postat fina tankar idag. Här är således en tank från Ulysse Nardin:
![]()
![]()
(Hoppas att det går bra att jag postar två bilder!)
Någon som har något schysst bandtips?
Håller med, ödla och rocka passar nästan alltid bra på tanksVäldigt fin tank den där. Stort grattis.
Ang band så tror jag ödla, perlon eller kanske rockaband skulle funka.
Skön boett på den "tanken"Ni kör med era tanks! Får ju inte vara sämre!
![]()
Wannabe pan am!Super rare
![]()
Shit pommes fritt, vad är det därSuper rare
![]()
Wannabe pan am!![]()
Shit pommes fritt, vad är det där![]()
Blanda inte in @Denke i denna vårdnadstvist! Nu ligger den i vattnet och väntar på att patina ska infinna sig.Nej, det är just det! Det står ju inget om att du inte får köra över den med bilen heller.
Patina ska långsamt anrikas, inte appliceras. Eller hur, @Denke ?
Fast med det sagt, om du skaffar de där nya visarna nån gång så ser jag fram emot att se resultatet!![]()
Blanda inte in @Denke i denna vårdnadstvist! Nu ligger den i vattnet och väntar på att patina ska infinna sig.![]()
Varför välja?Matt eller blank?
![]()
Tänkte bara ta med mig en.Varför välja?![]()
I så fall blank. Den vill jag pilla påTänkte bara ta med mig en.
Blev lätt illamående av den bilden. Vad pågår..?Oyster möter en riktig jätte...
![]()