Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så grym! Varit på jakt efter en sådan från -70. Hur länge har du haft den där läckerbiten?
Suget efter en 1665:a blir bara större och större när du postar bilder på den där.Åter i vintageträsket efter en månads frivillig safirglas-exil.
Underbar, den har varit med om en delA
Absolut!
Tycker nog att 16800 får plats här idag
Tack! Jag gillar den mer och mer. Ska försöka komma ihåg dig, om den ska flippas.
Kan passa på att delge lite av mina intryck efter 3-4 dagar med den... Sitter mycket bra på handleden. Dressad (36mm) dykare med snygg balanserad patinerad tavla, stadiga bandhorn, intern vridring, roliga visare osv. Även om den är rätt härjad, så tycker jag den samtidigt ger ett ganska modernt intryck på något sätt, ffa på länken. Har haft några större (42mm) 2-crown "compressorer", men denna är perfekt i storleken, då den upplevs som 38,5mm iom de rejäla kronorna. Helt enkelt ett bra budget alternativ till en vintage LLD, eller min graal vintage JLC DeepSea alarm, för en med smalare handled. Ger även lite IWC-vibbar, och med länken även lite vintage Speedykänsla Tycker länken gör ganska mycket, men den ser helt ok ut på andra band också
Och så lite bilder...
Ja, en snygg klocka passar ju oftast på allt möjligtKul att du blev nöjd! Du verkar däremot ha svårt att välja ett band/länk, haha.
Ja, en snygg klocka passar ju oftast på allt möjligt
SjälvklartJag vill också vara med!
Ser trevlig ut!Ny favorit
Snö?
Grattis, bra köp!Visst är det så!
Nytillskottet här hemma och dagens lilla rackare:
Tvungen att dubbelposta lite, fick precis ett handgjort grisband på posten (Zuccolo Rochet & Cie).
Tyckte det gjorde sig bra på gammelzenithen.
Tack, bär den alldeles för sällan. Tror det kan bli ändring på det iom nya bandet.Sjukt så cool!! Fint band också!
Grattis, bra köp!
Kronometer StockholmTack så mycket. Jag är helnöjd! Bilden är väldigt dassig dock. Det blir lätt så när man kör med mobilkameran. Klockan ser annars väldigt tjusig ut på riktigt, länken liksaå!
Snygg! Vad är det för märke?
Kronometer Stockholm