Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Äkta" sub. Datum kom först senare, mitt 60- talÄnnu en sub... Vi får se hur länge hon stannar
Fin, en riktig fullträff!
Tack, den är inte alls dum! Har du någon koll på märket eller årtal?Fin, en riktig fullträff!
Verkligen superfin! Gillar verkligen vintage Ebel.Kör på Ebel idag då det egentligen är speedytuesday och då en Speedy saknas så får Ebeln med Lemania verk duga
Verkligen superfin! Gillar verkligen vintage Ebel.
Grattis, tuff!Nyligen uthämtad Sea Wolf. Kom på en original flexlänk från Zodiac som dock behöver lite kärlek, satte därför på ett perlon. Ganska nöjd.
Tack! Om jag byter blir det från det från en donatorklocka.Grattis, tuff!
Även ett underbart glas, hoppas du inte tänkt byta det.
Låt det vara tycker jag (eller se till att spara det åtminstone), med dem där torrsprickorna känns det som att det skulle kunna vara originalglaset som satt på från början.Tack! Om jag byter blir det från det från en donatorklocka.
Tidtagartisdag är en bra översättning enligt mig.Kör på Ebel idag då det egentligen är speedytuesday och då en Speedy saknas så får Ebeln med Lemania verk duga